Sensiz Sonbaharlar

Fotoğraf:Arşivden
Bostanbaşı( Barguzu) Yeşilyurt - Malatya

Güz gülleri açtı, sevgilim,
yine sen varsın aklımın her köşesinde.
Sararan yapraklar dökülüyor birer birer,
tıpkı umutlarım gibi, solgun ve sessiz.

Kayısı ağacının solgun yaprakları arasında rüzgar hüzünlü bir melodi çalarken,
teninin kokusu düşüyor burnuma,
ve saçlarına sarı, kızıl yıldızlar yağarken,
gözlerimde aşkın o eski ışıltısı,
sanki hâlâ orada.

Bakışlarımız kaybolurdu gökyüzünün derinliğinde,
mavinin en uçsuz bucaksız yerinde.
Şimdi tek başımayım,
bahçemiz sessiz,
ve yüreğim bir kırık ayna parçası gibi dağılıyor
Her nefeste adın bir yangın gibi sarıyor içimi

Ne çok severdin gazellerde yürümeyi,
ellerin ellerimdeyken.
Şimdi yüreğimde yankılanan tek şey,
senin sesin, her an daha uzak ama bir o kadar yakın.

Birlikte dinlediğimiz o şarkıyı mırıldanıyorum usulca,
“Benim gönlüm sarhoştur, yıldızların altında...”
Bu sekizinci sonbahar,
ve sensiz geçen her gün bir ömür kadar uzun.
Gözlerim gökyüzüne açılan pencereler, yağmur yağıyor içime



Yorumlar

  1. Sevgili öğretmenim okudum hüzünlendim ve gözlerimden yaşlar süzüldü. Gidenlere rahmet diliyorum kalan bizler de onların anılarına hürmeten yaşama sımsıkı sarılmaya devam ediyoruz ve etmek zorundayız eline yüreğine kalemine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hekimhan - Basak Köyünde Kış Yarısı Geleneği Kuşaklar Boyu Yaşatılıyor.

Malatya'nın Ermeni Terzilerin Unutulmaz Anıları

HEKİMHAN- ULUGÜNEY İSTASYONU VAGON OKUL